Sportlov

I natt sov Du inte....surprise! Jag sov i soffan och hörde inget men Du vaknade tydligen 1 ggr/h men somnade om när Du fick nappen så det var ju inte såååå hemskt ändå. Strax efter kl 05 var det morgon för Dig och då fick Du gröt. Sedan var jag tvungen att ge Dig lite bröstmjölk för min högra båppe höll nog på att spricka :)
En långhårig liten gullunge som pratar konstant här hemma! Nu börjar Du dessutom bli så stor så Du kan berätta när någon inte är snäll till Dig. Det är skönt att Du kan prata och förklara så bra. 
Idag ska vi bara vara hemma och göra ingenting. Det är kallt ute så vi stannar nog inne hela dagen. Igår var det röjning i kökslådorna. Det kändes som om jag stod i köket hela dagen. Började med att göra scones, sedan gjorde jag vegetarisk korv, städade kökslådorna, lagade lunch och avslutade köksdagen med att baka kladdkaka (mest för att sysselsätta Agnes!). Ikväll blir det mammamiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0