Han sov hela natten utan mat!!!

Den här lille gossen sov hela natten förutom en nappinstoppning vid fyra! Jag skulle äntligen få sova och la mig i soffan så skulle Magnus ta hand om Emil men naturligtvis så sov han som en stock! Emil somnade strax efter 18, fick nappen vid fyra och morgonvaknade vid sex. Ljuvligt. Ingen amning sedan igår kväll och nu blir det inget förrän ikväll. Vi har kommit på vad som är favoritmaten....korv. En till korvunge! Jag struntar i salt och socker förbud. Vi får i Emil mat....(korv). Stolta Magnus log och sa "jag kan ta honom i natt också"....hahaha...vi får väl se om det kan ske under två nätter i rad.
Igår var det melodifestival och Du fick vara uppe länge och mysa med chips och allt. Mira skulle ju komma till oss men blev sjuk på vägen hit. Stackars liten! Du hade ju längtat efter Mira och bestämt att ni skulle leka med Dina leksaker och äta chips på kvällen. Det får bli en annan gång....men besviken blev Du! Igår busade Du med Zacke och Du ser verkligen upp till honom. På kvällen när han satt i en av fåtöljerna så hämtade Du först två skålar med chips till er och sen kröp Du upp och satt i hans knä och tittade på melodifestivalen. Vilka syskon Du har! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0