Syrrorna

Så här såg det ut här hemma en dag när tjejerna gjorde chokladbollar....de hade kul i alla fall :) Agnes vill ju göra allt som Natta gör.
Idag ska Du till dagis och eftersom det är sportlov så ska ni vara på en annan avdelning idag. Vi får se hur det funkar. Om Du inte vill vara där så får Du vara hemma den här veckan men jag tror att Du kommer gilla ett nytt ställe med alla nya leksaker och sen ändå ha samma fröknar och kompisar där. Storasyster ska med pappa till jobbet idag.
Igår var jag på mammamiddag med Agnes mammagrupp. Alltid lika trevligt men jag var inte hemma förrän halv elva och sen blev det en lååång natt med Emil. Han är jätteförkyld och jag hittar inte nässugen och nässprayen. Trött mamma idag. Han ammar inte på nätterna längre i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0