Rolig bild. ...

dsc05078 (MMS)

Rolig bild. Igår tog jag foto på mig och Agnes med mobilen. Agnes tycker den här bilden är rolig eftersom hon blundar. Dessutom har hon hela munnen full med clementin... Jag upptäckte precis att lilla Emil även tittar fram. Lustig bild! På tal om lustig...vilken melodifestival det är idag. Varför tittar jag alltid? Skulle jag helt plötsligt börja gilla Sanna Nielsen? Idag fick barnen ännu fler paket. Mia och Lars hade handlat till barnen. Vi får nog hyra släp när vi ska hem. Så mycket barnen har fått. Tack alla!


Kommentarer
Postat av: tant pia

Taaaack för att det fortfarande finns fler än jag som har svårt att tackla Sanna....väntar fortfarande på en I hate Sanna t-shirt....xmannen smsa igår "hon är BÄST" då va jag tvungen att berätta den bistra verkligheten för honom....han svara inte på det smset...

2011-02-13 @ 10:38:56
Postat av: Linda

Hahaha....jag tror faktiskt att det är du som smittat mig med ditt "ogilla Sanna" för jag minns inte att jag har ogillat henne alltid. Snart ses vi!

2011-02-13 @ 17:17:15
URL: http://agnesochemil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0