Äckligt morgonpigg

Vad ska man göra en lördags morgon kl 05.30 om inte inlägg på bloggen... Inte ens TV:n är vaken.

Detta är en typisk Emil-min, sugandes på tungan. Fast just nu sitter Du i soffan i Din smokingdräkt och "pratar" för fullt så Du har väl snart väckt hela huset. Igår blev det en uppesittarkväll och barnen somnade nog inte förrän vid nio! Sen sov Du till kl 04, blöjbyte och mat, somnade om och sov till 05. Nu är Du illpigg. Fattar inte hur Du orkar...
Du börjar gilla Teletubbies. Igår var vi inne i Växjö och då hade jag med mig en bärbar DVD till Agnes. På vägen hem blev Du ledsen och då satte jag på Teletubbies och så fick Du kolla. Då blev det tyst! Film är underskattat. På onsdag ska snälla Bibbi passa er medan jag är på begravning. Jag förklarade för Agnes att Bibbi ska sova hos mormor och morfar och att hon ska passa henne en liten stund. Agnes svarade "INTE ALLS liten stund..." Hon ville vara med Bibbi en lång stund :) Jag börjar få ont i halsen känner jag. Inte riktigt läge för det nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0