Clementin och målning

Stackars liten...Du var ju skadad i Din arm ett tag och fick låna ett skydd av mormor :) För tillfället är Din låtsaskompis Abbe (från Madicken) och igår hörde vi hur Du pratade med honom. Vi hade fikat (chokladbulle och mugg även till Abbe) och när Du skulle gå och tvätta händerna så hörde vi "Kom Abbe" "Neeeej! Jag kan själv". Nu leker Du och Emil med lego. Du låtsas att gubbarna tittar på TV....usch vad dåligt samvete jag får. Det har varit alldeles för mycket TV i helgen bara för att vi skulle kunna rensa och städa.
Det är väldigt roligt att måla! Som Du kör med Din pappa förresten. Allt som Du vet att jag säger nej till testar Du med pappa och ibland så går det ju. Pappa låtsaskyler Din välling flera gånger medan jag gör det en gång bara och sen blir alternativet ingen välling alls. Igår när Du skulle sova så skulle ju helt plötsligt Ditt finger smörjas och då kallar Du på pappa. Jag smorde det när Du fick nattblöjan men helt plötsligt så skulle ju pappa smörja det igen...och det är ju klart han gör. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0