Lille trummaren

Det är ju kul att Du är så glad dagtid....för jag undrar vad Du håller på med på nätterna. I natt var Du vaken kl 23-00.45, sov en halvtimme, vaken en halvtimme, sov en halvtimme....trött och arg mamma kastade Dig i våra sängar och då somnade Du på en minut. Du sov hyfsat sedan fram till kl 05 och då fick Du mat och sedan somnade Du om till nästan 07. Jag är trött och idag kommer fotografen hit. Pappa har fixat och hållt på och jag springer mest och plockar undan efter Agnes hela tiden. Skönt när det är över. Fast sen ska det ju vara visning och då blir det ännu jobbigare. Då kan man ju inte bara slänga in allt i garderober, under sängar, bakom dörrar osv. Tomaterna är framme på bordet och även fruktfatet...fniss...lite roligt är det allt med dessa stylister. Hemmet ser nu nästan obebott ut och är hyperrensat. Är det verkligen någon som har det så här hemma alltid?!? Funkar inte i vår familj med alla barn i alla fall men visst är det snyggt. Det finns förresten något väldigt negativt med Skåne...byxorna sitter hårt när jag varit där ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0