Helg!

Veckorna rusar iväg och nu är det helg igen. Jag har för första gången på väldigt länge blivit aprillurad! På Agnes Agnes kompis Viktors blogg stod det att de hade köpt hus i Växjö och att de såg fram emot en flytt. Jag blev jättebesviken och Natta började genast undra hur det skulle gå för Klara (Viktors storasyster) som hade sin bästa kompis här i Hovmantorp...lurad minst sagt! Jag är i alla fall glad över att det var ett skämt!

I natt sov Emil helt plötsligt i vår säng eftersom han höll på och bökade i sin egen och jag var jättetrött. Han sover som en stock mellan oss men vaknade vid 05! En flaska välling fick honom att somna om och sedan sov vi till kl 07.15. Då vaknade jag av att Agnes kallade på mig. När jag kom in på hennes rum så stod hon på golvet bredvid sängen och sa "mamma, jag har kissat". Det visade sig att nattblöjan var överfull så det hade kommit kiss i pyjamasen och på golvet. Agnes kallade en gång i natt och när jag gick in så stod hon borta vid sin bokhylla. Jag vet inte om hon gått i sömnen eller om hon trillat ur sängen men det vara bara att gå tillbaka med henne till sängen så somnade hon. Det var inte lika kul idag. Ingen av barnen ville sova middag. Agnes somnade nog inte förrän vid halv tre....det lär bli en intressant kväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0