Lilla söte

Jag måste ju bara lägga upp en liten filmsnutt på Emil. Här sitter han och käkar min tofu och upptäcker att han faktiskt kan klappa händerna! Det har varit helt ointressant innan trots mina sånger och allt men helt plötsligt så kan han....och vilken stolt kille vi har här hemma :)
Varför sover inte våra barn? Sedan vi tog bort ena sidan på spjälsängen så tror Agnes att hon behöver vår hjälp när napparna trillat ner på golvet. Emil sover oxå oroligt. Är det för att jag skämt bort dem och varit där efter några sekunder om de ropat? Jag är sjukligt lättväckt! Fast ibland ligger jag och lyssnar och hör hur de gnyr/ropar och det slutar ju inte. Kanske löser sig med Emil när vi flyttar och han får eget rum. Agnes kommer ha ett sovrum längre bort och då kommer jag inte vakna lika lätt....fast det är ju lite hemskt....stackars Agnes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0