Man får skämmas....

Idag när jag kom för att hämta huliganen på dagis så hittade jag till slut henne och Alma i ett eget rum. De stod på en bänk och fönstret såg VÄLDIGT konstigt ut. De hade hittat ett limstift som de använde så fint på fönstret. Väldiga kompisar de här tjejerna som båda hjälptes åt att pilla ut limmet ur stiftet så de kunde kleta det på sina händer och SEN trycka händerna mot fönstret....fast de var ju ursöta och såg helt oskyldiga ut när jag kom på dem....hahaha...
När jag skulle klä på Agnes så tyckte jag att hon hade väldigt, väldigt mycket hår på sina kläder. Långa ljusa hårstrå som var i ganska exakt hennes egen hårfärg. När jag frågade henne så svarade hon "jag har klippt mitt åååår" och när vi gick hem så frågade jag närmre. Nej, det var inga andra barn som klippte sitt hår utan det var bara Agnes som klippte sitt hår. När jag sa att så får hon absolut inte göra för då får hon inte använda sax mer så svarade hon "men nu ville jag det..." Tja, vad svarar man på det?!? Nu ligger hon och sover eftersom hon inte sovit på dagis så jag får väl kolla igenom hennes hår sen och se hur mycket hon har klippt....
Just det...på dagis så frågade en tjej vem jag skulle hämta, vad Emil hette och vad jag hette. När jag svarade så sa den lilla tjejen "vilket land kommer du ifrån?" Hahaha....jag svarade Skåne och skrattade för mig själv när jag gick hem. Barn är ärliga och roliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0