Ska jag i fängelse nu?

Ojdå...det känns ju som en evighet sedan Du använde overallen! Nu använder Du inte ens jacka om dagarna. Igår var det grillning och Du ville ju hjälpa pappa. Han stod tydligen och grillade i gummistövlar (?!?) och då hade Du rotat fram ett par gummistölvar Du med (trots att Du hade 3 par skor framme på skohyllan) och tagit på dem och traskat ut. Blöja, t-shirt och gummistölvar....det går ju inte att bli arg då!

Du bråkar mycket med Emil nu och är inte riktigt snäll. Framför allt så slutar Du inte trots att han blir ledsen. Jobbigt! I morse blev jag arg och drog undan Dig för snabbt så Du skrapade ryggen mot golvet. Det blev ett pyttelitet märke men det spelar ingen roll för fy, vad jag fick dåligt samvete! Usch! Förlåt!
Unge! Vad Du har hållt på i natt. Jag är helt slut. Du var illpigg och när jag lyfte över Dig i våra sängar så satte Du Dig upp och "pratade". Efter ett tag hade Du snott in Dig i sladden till lampan! Nu måste Magnus verkligen spika fast dem! Du var nog vaken en timme och var ändå illpigg halv sex i morse. Hur är det möjligt? Idag ska jag försöka få iväg oss till lekplatsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0