Godnatt...

Du älskar att bädda ner Dig ovanpå kistan. Annorlunda lilla Du. Igår när Du sovit middag och kom ut från Ditt rum så berättade jag att Emil och jag också hade sovit en stund. Då konstaterade Du att " vi blundade allihop"... Vid kvällsmaten åt ni pannkakor och när Du skulle hugga in på pannkaka nr 2 så skrek Du "gaffel! Jag har ingen gaffel" och då såg vi att Du satt och höll den i handen. När vi påpekade detta och skrattade allihop så skrattade Du och sa "jag skojade bara..." Eller hur!

Oj, vad Du blundar. Idag när vi gick till dagis så hade Du med Dig en sångbok och sjöng hela vägen. Du bestämde idag att vi skulle ta dubbelvagnen dit så Du fick åka. Sedan berättade Du även att idag skulle Du leka med Alice och Alma och ni skulle leka med dockorna.
När Agnes bäddar på golvet får även Emil vara med. Idag ska vi till BVC med Emil. I morse vaknade Emil vid halv sex och jag gick och gjorde lite välling för att försöka få honom till att somna om. Han vägrade vällingen. Det var ju inte den sorten vi brukade ha....lilla envisa fisunge. Fast han är så mjuk och go' lilla Emil.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ni är så gosiga och underbara.

2011-04-05 @ 11:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0