Den här dagen önskar jag....

att Agnes hade fått stanna kvar ett dygn eller så på dagis... Herregud, vilket hiskeligt humör det har varit. Det började redan när jag hämtade henne. Hon var sur och tjurig och skulle inte ha det på sig och inte den osv. Sedan klippte hon till mig! Ut i bilen och hemfärd. Tjurig hela vägen hem. Sedan bråkade hon med Emil (som nu sitter bredvid henne i bilen). Det slutade med att hon rev Emil i ansiktet så det till och med kom lite blod! Vansinnig mamma slet ut en skrikandes Emil och lät surpuppan sitta kvar. När hon väl kom ut så gick hon bort till mig och Emil på gräsmattan och jag visade henne vad hon hade gjort med Emil. Då skämdes hon väl lite och slog till mig igen! In med Agnes som fick vara inne själv en stund. Sedan har det fortsatt. ALLT har varit helt förtvivlat och hon har mest varit på sitt rum och gråtit och gapat. Som om inte detta räckte så kom årets första fluga på besök....på hennes rum. Katastrof! Jag hade glömt hur rädd hon var för flugor...panik här hemma ett tag. Nu gråter hon för att hon ska plocka undan på sitt rum och för att jag inte hjälper henne... Skönt att det snart är sovdags!
Den här lille prinsen är fortfarande snorig men inte hälften så gnällig som storasyster. Idag klappade han händerna! Så försiktigt och sedan så nöjd....
Mitt första klädplagg från Tradera. Perfekt att ha ute när det är lite blött i sandlådan och på gräsmattan.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det låter inte som att det var Agnes dag igår!!!

Vad roligt hon berättar om sina kompisar vad dom leker med. Jag tror att det hon berättar om Viktor stämmer väldigt bra.

Emil är ju bara för söt!!!

2011-04-13 @ 08:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0