Morgonpigga barn

Tja...vi kommer nog aldrig behöva dra upp våra barn för dagislämningen eftersom de vaknar långt innan dagis överhuvudtaget har öppnat... Agnes sov nog till halv sju i morse och det var sovmorgon för hennes del! Emil vaknade vid fem...fast det är alltid väldigt glada barn och de är fulla med liv minuten efter de har vaknat.  Idag skulle Agnes själv klä på sig. Det gick helt ok förutom tröjan som blev bak och fram. Sedan blev det dags för skor... Jag köpte ju ett par nya fina jympaskor som var för stora, bytte till mindre storlek och de är fortfarande för stora. Idag provade vi dem igen och de hade tyvärr inte krympt men Agnes ville ju ha dem så hon fick testa springa med dem här inne. Sedan frågade jag om hon skulle ha dem på dagis idag trots att de är för stora... Jaaa, svarade hon. Ok, sa jag och då sken hon upp som en sol och sa "Jag blir jätteglad när jag får ha de nya skorna". Tacksamma fina Agnes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0