Tand nr 3?

Jag tror att tand nr 3 är på gång. Gnälligare än vanligt och i natt har Du varit lite ynklig trots att Du har sovit i vår säng HELA natten. Fast det är mysigt :) När jag vaknar kryper jag närmre Dig och snusar Dig lite i nacken. Finns det något mysigare än att höra ett barns andetag och känna babyhåret kittla ens näsa. Nu har vi precis varit en sväng på dagis och lämnat en lapp och sedan blev det en tur till affären. Agnes har hunnit härja i sandlådan och gunga medan Du tog en liten tupplur i vagnen. Fortfarande varmt ute men det blåser rejält idag. I morgon kommer syskonen. Yippeee!!! Nu är vi nog lusfria i alla fall! Jag måste köpa en babygunga till Emil så han också kan uppskatta att vara ute. Han älskar att gunga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0