Till slut....

så blev det ohållbart med två bloggar. Nu slår vi ihop dem!
Emil krånglar med maten....HELA TIDEN!!
Ibland funkar burkmat. Min hemmalagade sätter han i halsen, hostar, kräks osv. Så äcklig är den faktiskt inte...
Välling funkar inte. Flaska funkar inte. Bröstet funkar. Jag blir tokig!!!! Igår tog Du inte ens flaska med bröstmjölk. Lite vatten gick dock bra idag. Kampen fortsätter. Du SKA äta välling. Mamma behöver sova en natt nu....
Så här stackars var Agnes när hon var sjuk... Sov i soffan. Det brukar hon ALDRIG göra. Tydligt tecken på att hon inte mådde bra. Rören trillade ut men det kom ingen öroninflammation. Hostan hänger kvar och hon är lite snorig precis som Emil och jag.
Idag sa Agnes själv till att hon ville sova middag. Märkliga underbara unge!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag förstår att du går över till en blogg. Vad söt Agnes är i sina toffsar. Det är nog bland det gulligast jag vet, flickor i 2-3 års åldern med toffar.

2010-11-23 @ 08:49:19
Postat av: Nthalie syrran till båda!

Hejsan<33 jag förstår med att du flyttade i hop bloggarna lite jobbigt annars!:D men det var ändå synd med BLOGGARNA! Men det gör inget!!

Jag älskar din frisyr men du ee alltig lika gullig tjejen kram Nattis syrran!:D:D:D

2010-11-23 @ 19:15:03
Postat av: Nathalie syrran till båda!

Hejsan<33 jag förstår med att du flyttade i hop bloggarna lite jobbigt annars!:D men det var ändå synd med BLOGGARNA! Men det gör inget!!

Jag älskar din frisyr men du ee alltig lika gullig tjejen kram Nattis syrran!:D:D:D

2010-11-23 @ 19:15:05
Postat av: Natta!

råkade bli två!

2010-11-23 @ 19:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0