Systrarna

Nu är Natta hemma igen (och Zacke) och då blir Du så glad så glad. Du har längtat! Fast i morse sa Du helt plötsligt "Agnes älskar Moppan". Visst smälter man? Klart att Du älskar faster. Hon busar ju med Dig när Du träffar henne och nu har vi ju berättat att hon ska komma hit på söndag!
I kväll satt vi och åt kvällsmat och då trillade Du ner från stolen och skrapade Dig lite på ryggen (Du fick en lätt rodnad). Du blev jätteledsen och mamma skulle trösta. Du var helt otröstlig och vi kramades och helt plötsligt tittade Du på mig och sa helt förtvivlat "det kommer blod". Jag sa att det inte kom något blod men att jag kunde fortsätta blåsa men Du stod på Dig "DET KOMMER BLOOOOD". Det kom inget blod och Du fick inget plåster men Du har aldrig slagit Dig så det kommer blod så jag undrar var detta uttryck kom ifrån?!? Gullig är Du i alla fall...
Idag har vi varit och storhandlat. Det blev två dammsugare. Varför nöja sig med en liksom....en tyst vanlig och en "handdammsugare" till snabbstädningen under barnens stolar till exempel. Nu börjar vårt nya rena liv :) eller i alla fall vårt nya lite mindre smutsiga liv....

Kommentarer
Postat av: Faster Ulrika

Och jag älskar dig Agnes!



Pussisar Moppan

2010-11-27 @ 20:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0