Hängande kinder....

Så söt med Dina hängande kinder... Igår var vi på 6 månaders kontroll. Med drygt en vecka kvar till Din 6 månaders dag så var Du 68,5 cm lång och vägde 8 035 g. Agnes vägde drygt ett kilo mer och var 71 cm lång! Jag frågade BVC om det här med Din vällingvägran och Ditt krånglande med mat. Vissa barn är så och vissa barn gillar aldrig välling. Sedan tycker de ju att det är såååå bra att barn helammas länge och han mår ju uppenbarligen bra....jovisst, men min sömn mår inte bra. Igår fick jag i Dig riktig havregrynsgröt på kvällen och sedan vaknade Du och var hungrig hela natten var fjärde timme...trött! Fast Du är så mysig...
Nu ser Du hemsk ut på kinderna igen och läkaren skrev en remiss till barn. Jag vill att de ska kolla eventuella allergier även om de inte visar helt rätt alltid men jag fick stå på mig... Fast jag gillar barnläkaren som vi har här. Du gillade inte honom. Du är så mammig och blev ledsen när han tog på Dig fast Du satt i mitt knä. Sedan kollade Du hela tiden på mig för att kolla så jag verkligen var kvar....
Igår var Du och jag på "mammamiddag". Vi mammor från Agnes föräldragrupp träffas och käkar middag var 8:e vecka. Väldigt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0