Äpplepaj

Jag gillar Ditt dagis skarpt. En dag kom Du hem med en liten äppelpaj. Förstå att de är tre vuxna på nästan 15 barn i tvåårsåldern och de hinner baka, gå ut i skogen, gå till Biblioteket m m. Du älskar det....
Jag tog fram lite glass till Dig som Du kunde ha till Din skapelse.
Var den god eller inte? Mamma fick smaka och gillade verkligen den...
Nu har vi MYCKET snö så idag åker pulkan fram men först ska Du till dagis. Det är en väldigt snorig mamma här hemma.
Jag funderade på en sak....varför säger Du tack så mycket till allt här hemma (om Du får lite dricka, hjälp med något, mat osv) men när vi var och fikade igår så sa Du inte tack en gång. Jag undrar om Du säger det på dagis? Var Du lite tagen av stunden och alla nya människor så Du bara satt tyst och funderade? Fina Du....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0