Syskonen

Fina busungar! I natt tog pappa Emil så jag sov hyfsat till kl 03. Då fick han mat. Åtta timmar gick det mellan matstunderna så nu går det framåt. Aj mina båppar! Agnes sov till 06.30 vilket numera räknas som sovmorgon. Emil sov till 06 och sen låg han och jollrade i sängen. Han sov min säng på morgontimmarna och det är så mysigt att känna den lille varme gossen. Ibland lyfter jag tillbaka honom efter nattamningen och ibland orkar jag inte. Emil verkar inte bry sig om vilket. Kl 06.30 fick Emil lite mat igen så jag skulle kunna sova vidare. Pappa tog barnen den här morgonen och jag hörde hur Agnes bråkade, sjöng och busade. Lika bra att gå upp!
Igår blev det gjort lite marknadsnougat. Vad svårt det är att låta bli allt gott här hemma! Moppan med familj kom hit igår så Agnes fick busa med sin älskade Moppan. Emil är livrädd för Moppan och gråter bara hon tittar på honom. Han kommer med all säkerhet ändra sig....
Idag står det julklappshandling på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0