Gott och blandat

Vi hade ju kalas när storebror fyllde år och då hade Du de fina kläderna som Du fått av Moppan.

En bild med alla syskonen! Zacke, Agnes, Viktor, Natta och lille Emil.
När det är så kallt som det är nu så passar mössan Du fick av lille Viktor alldeles utmärkt.
När kommer Moppan?
Lille Emil och Tarzan.

Helgen gick alldeles för fort. Vi hann med ett besök hos farmor och farfar i deras nya bostad. Agnes var jättekonstig och jag har aldrig sett henne så märklig. Hon var både blyg, trött och ledsen. Pratade farmor eller farfar med henne så tittade hon ner och började gråta! Hon ville inte ens ha lite läsk! Vår lilla tjej som brukar skrika och höras till Kina var en liten blyg viol. Det gick över efter ett tag och jag tror att det var kombinationen sovit i bilen, för lite sömn, farmor och farfar i en ny bostad. Agnes kopplade nog inte riktigt. Farmor och farfar brukar ju bo på ett ställe där Agnes känner sig hemma och härjar runt. När det väl gått över så var farmor stora favoriten. Hon skulle snyta och byta blöja och det var i farmors knä Agnes ville sitta. Emil var inte alls blyg eller ledsen. Han var mest hungrig som vanligt och käkade till och med rulltårta! :) Idag fick pappa i Emil korv. Vad är det för fel på mina barn? De är båda tokiga i korv och jag äter inte kött alls (eller räknas gelatin i godis... hmmm....).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0