Stark Agnes

11 månader gammal....
Lika envis idag som då! Idag ringde de från dagis och frågade om vi ville stanna hemma två dagar eftersom det var så många sjuka bland personalen. Klart vi kunde! Vi kunde ta de två dagarna en annan gång dessutom. Skönt att vara hemma eftersom det är väldigt kallt och Emil är jättesnorig. Innedag idag. Fast jag hade gärna tagit mina efterlängtade promenader!
Emil var utan mat från 19-03.30! Därmed inte sagt att han sover hela tiden....
Agnes klättrar. Jag flyttar napparna och snusen högre och högre upp i bokhyllan. Nu senast såg jag att hon hade tagit sin Nalle Puh hink och vänt upp och ner på för att komma riktigt högt upp i bokhyllan. Unge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0