Spontansång

Ibland är det bara så kul att springa runt, runt på mattan och sjunga Babblarna a capella....eller vänta förresten Du ackompanjeras av dammsugaren...
Mycket snö, tungt med dubbelvagnen, förkyld Emil (vaknade 2 ggr/timme i natt), glitter på fingrarna (pysslat lite), illröd Emil men har fått tid till allergimottagningen, hungrig och törstig men är för trött för att orka flytta mig till köket. Det positiva är att jag börjar bli frisk, underbara ungar, bästa sambon som hjälper mig med Emil trots att han ska jobba hela dagen, fick i Emil lite utpumpad mjölk idag och nu dricker han alltid vatten ur nappflaska.
Viktor sov här och det tyckte Agnes var jättekul. Han busar med henne och sådant gillar hon ju! I morse bråkade vi när det var påklädnad och hade jag inte varit så trött så hade Agnes inte fått gå till dagis idag. Till helgen blir det förhoppningsvis pepparkaksbak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0