Sex månader!

Söta Du...idag blir Du sex månader! Hur snabbt har inte dessa månader gått?!?
Vilken rörig morgon det blev idag. Storasyster hade stort bekymmer med att hon skulle behöva GÅ till skolan. Jag har försökt förklara att det tar längre tid för mig att få på de små barnen alla kläder, skotta, skrapa rutor och sopa bort all snö än vad det tar för henne att ta sig till skolan. Idag körde jag dock barnen. Natta fick försöka få på Agnes kläder medan jag fixade bilen. Zacke passade Emil. När jag var färdig hade Agnes fortfarande knappt något på sig (det är en kamp här hemma varje gång). Det tog 20 minuter trots att storasyskonen hjälpte till innan vi kom iväg :) Nu stannar vi inne resten av dagen. Det är en förkyld mamma här hemma.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0