Ont i tån, tån, tån

Jag vet inte vad som hände i morse för Du var själv i köket men helt plötsligt så blev Du ledsen och när jag tittade på Din tå så såg jag att nageln var lång och jag förutsatte att Du slagit i den eller något och att det var därför Du hade ont. Nu har Du gått här och haltat i några timmar. Jag tänkte att Du skulle sova lite middag så får jag ta en ordentlig koll på den sen. Stackars liten.
Liten glad kille. Inte lika glad i natt. Jag och pappa höll på i 1,5 h (turades om) för att Du skulle försöka sova men till slut gav jag upp och gav Dig bröstet. Du fick en massa mat igår vilket resulterade i att Du fick magknip i stället för en hel natts sömn som vi hade hoppats på. Jag är jäkligt trött på nattamning (även om det bara är en gång/natt) men söt är Du....fast Du har ju börjat bita till ibland men Din sylvassa tand. Det är inte skönt!
Nu låter det faktiskt som om Du säger "maammmammmammma". Det gör Du antagligen inte men jag låtsas som om det är det Du säger och blir jätteglad varje gång Du ropar på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0