Liten Agnes testar napp

En vecka gammal....
Den här filmen älskar jag. Första gången Agnes fick testa napp. Hon var en vecka gammal och så liten och så med i blicken redan.
Igår hade vi mys framför TV:n när pappa var på julbord. Det spårade ur när jag skulle lägga Emil och Agnes bråkade. Tråkigt när en mysig kväll slutar med bråk. Vid nio vaknade Emil och var ledsen. Magknip! Höll på i drygt två timmar. Trött mamma idag också. Börjar bli en vana det här....att vara trött... Idag har det varit julklappsinslagning igen.
Agnes hittar inte sin leksakstelefon men leker med telefonen som man drar efter sig i ett snöre i stället. Igår ringde hon mormor, morfar och Bibbi. Det är sååå roligt att smyglyssna på samtalen. Agnes brukar hjälpa mig bädda våra sängar och idag hade jag inte hunnit med riktigt och såg helt plötsligt henne stå och dra i vårt dubbeltäcke. Lilla gumman försökte bädda mammas och pappas säng. Vi hjälptes åt. Sen kunde hon dansa, sjunga och hoppa i våra sängar :)
I morgon kommer mormor och morfar och hämtar Agnes. Åh, vad hon längtar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0