Längtar redan efter Dig...

Oj, vad tyst det blev här. Ingen fin liten Agnes som sjunger och busar. När vi vinkat av Dig så skulle jag kunnat gå in och lägga mig och storlipa men jag bet ihop. Jag vet ju att Du kommer ha det jättemysigt hos mormor och morfar men det är låååångt till torsdag. Du har längtat och längtat efter mormor och morfar och i morse när jag berättade att de skulle köra hit så hoppade Du jämfota och skrek "AGNES ÄLSKAR MORMOR"....så glad! Agnes, Du får aldrig flytta hemifrån :)
Igår klädde vi granen och Du hjälpte till....på Ditt sätt....
Du har så roliga uttryck här hemma. Du pratar och pratar men det är bara jag som förstår oftast för Du pratar inte rent men Du har ett enormt ordförråd. Varje morgon säger Du "godmorgon lille gubben" till Emil. Igår hade jag ett glas c-vitamin på bordet och kom på Dig när Du precis satte ner det efter att ha druckit av det. Jag frågade Dig om Du fick lov att dricka det och då svarade Du "Agnes smakade PYTTElite". Fina unge... Fem plastpåsar med julklappar skickade vi med till Skåne...jag undrar vem alla paketen är till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0