Gott Nytt År alla!

Lille prins Emil blir snart sju månader! Du är ett riktigt charmtroll och är oftast glad. Under 2011 hoppas jag att Du kommer lära Dig gilla välling och sova hela natten :)
Även prinsessor behöver äta ibland. Igår sov Du inget på hela dagen så Du somnade redan vid 18-tiden i soffan och missade vår myskväll med hemmagjord pizza, film och chips. 2011 hoppas jag att Du kommer få vara frisk och att vi slipper sjukhusbesök. Du är envis, rolig och helt underbar. Jag blir ständigt förvånad över hur påhittig Du är. Igår när vi var och handlade så satt Du i vagnen. Det var kö när vi skulle betala och hur kul är det? Då började Du använda Din hand som telefon och låtsasringde till alla. Helt underbart att se!
Älskade barn. Tack för det här året. Tiden går alldeles för fort. En kväll låg jag och tänkte på hur det var när Ni kom till världen. Vilken upplevelse det är att få barn och trots alla mina tidigare resor är det den här resan med barnen som slår allt. Varje dag är en ny upplevelse. Jag och Magnus blev tillsammans för 3,5 år sedan och det känns inte så länge sedan! Om 3,5 år går Agnes i förskoleklass och Emil är 4 år! Det stämmer som alla säger. Tiden går fortare när man fått barn! De är små en väldigt kort tid men jag kommer vara mamma åt dem alltid och det känns bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0