Första tanden!

Nu är den här....första tanden. Där nere till vänster. Agnes och Tarzan hade precis åkt iväg med mormor och morfar till Skåne när jag upptäckte det. Tänk...nu hinner jag kolla lite på Dig också :)
Igår åkte granen in och den fick en massa glitter och kulor. Du kom helt plötsligt på hur man förflyttar sig i gåstolen så Du kunde komma fram till julgranskulorna....jättespännande! I natt hade granen trillat och det låg kulor i hela TV-rummet....även det jättespännande! Kan det vara en liten katt som är skyldig kanske....?
I natt sov Du till 03 och sedan blev det mat. Därefter gick jag ner i källaren och la mig och lyckades sova till kl 07!!! Skönt!
I morgon blir det allergimottagningen. Intressant. Du är lite röd på kinderna nu men bättre än vad det har varit. Oj, vad Du rädd Du var för mormor och morfar. Lilla mammiga gosse. Hur ska det gå på julafton när vi är hos Maria och Danne och där är fullt med folk? Här hemma är Du oftast en glad liten skit och nu skrattar Du hysteriskt när pappa busar med Dig. Underbara ljud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0