Han sov!

I natt sov Du från 19.30 till 03.00. Tjoho! Du fick nästan en hel burk med mat vid fem-tiden igår så jag undrar om det var det som gjorde susen...
Igår hade vi fredagsmys nere i källaren. Det var final i Idol och Agnes fick vara med. Hon var vaken till kl 21.30 innan vi tröttnade. Agnes skulle sitta hos mamma, sitta hos pappa, med filt, utan filt, en kudde, två kuddar, sitta hos Natta, sitta hos Zacke, äta chips, dricka, lägga tillbaka chips osv. Fast hon tyckte det var stort att få vara med och mysa och på kvällen fick jag höra det som alla föräldrar nog vill höra. Agnes satt en stund i mitt knä och kramades och sa helt plötsligt "jag älskar dig mamma" och sedan kom "agnes älskar pappa oxå".
I morse blev det pepparkaksbakning med tjejerna. Natta gjorde riktiga konstverk och Agnes gjorde....tja....egen konst :) Illgrön kristyr så blir allt snyggt!

Kommentarer
Postat av: Cia med Emma från AFF

Kramisar till hela familjen!



Cia och Emma

2010-12-11 @ 15:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0