Älskar svartvitt

Tur att Du är så söt. Jag var så glad igår när Du tog flaskan med morotsjuice i. Sen blev jag så ledsen när Du bara spottade, fräste, grät, skrek när jag försökte med välling.....många nätter utan sömn nu...ganska exakt ett halvår sedan jag sov en hel natt. Eller, förresten...hur bra sov jag när jag var gravid egentligen? Innan dess var det Agnes som härjade på nätterna...hmmm...2,5 år sedan jag sov riktigt bra då :) Det blir bättre....
Städa, städa, städa... I morse sa pappa till Dina syskon att det var dags att städa rummet idag. Du hörde det och påpekade viktigt att "Agnes städa ummmmet". Klart att Du också får städa Ditt rum. Gullunge!
Så klok och så busig. Igår åt Du fil till frukost och passade på att hälla ut fil med skeden på julduken. Jättefint med vit fil på en röd duk. Mamma blev arg. Sedan gick vi till dagis i minus 10 grader. Då passade Du på att tappa ena vanten och inte säga något så då blev mamma också arg. Blev en låååång promenad tillbaka. Bra med motion i alla fall! När jag hämtade Dig på dagis så fick vi hem en fisk som Du hade gjort. Det är så kul med alla dessa alster....än så länge!
Efter dagis gick vi till Nattas skola. Där stod Du och skrek "Naaaatta, var é du?" på skolgården. Till slut kom hon och då blev Du jätteglad. Sedan hade vi följe till affären.
På kvällen lekte vi tåg och satt på rad hela familjen på golvet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0