På lördag smäller det

 
På lördag smäller det. Då ska Agnes få hål i öronen. Är hon uppspelt, eller? Hon skulle få det i födelsedagspresent men bar sig illa åt och var jätteotrevlig så då bestämde jag att hon skulle få det till jul. Hennes hiskeliga humör fortsatte men nu är det kanske dags. Tid är bokad på lördag och vi ska till Skåne igen så det hela ska utföras i Kristianstad. Agnes har ingen fundering över att det kanske gör ont utan är mest fokuserad på att hon äntligen ska få ha örhängen. Hon fick jättefina örhängen av Sussie i födelsedagspresent som hon äntligen ska få använda :) 
Igår pratade jag med båda barnen om att den här veckan är väldigt intensiv med träningar, våravslutning i kyrkan, avslutningssamtal med dagis, städning inför städerskans besök, packning till Skåne osv. Om de fixar sina rum och hjälper till hemma så blir det örhänge och Burger King på lördag. Emil vill inte ha örhänge....han kommer antagligen vara helt skrämd efter Agnes håltagning så piercing blir nog inte hans grej.
 
I förrgår sov jag tre timmar på hela natten (mellan kl 03-06) och jag var så trött igår så jag vågade inte ta bilen till jobbet. Igår var det fotbollsträning och efter träningen badade jag och gick och la mig. Jag somnade innan åtta. Så skönt! Jag har inte hunnit med någon egen träning sedan i torsdags och lär inte hinna med något förrän på lördag. Tröttsamt. Om en månad har jag två veckors semester. Då ska det målas hus och bara ske återhämtning och träning. Jag längtar....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0