Fotbollsbarn

Förra veckan spelade vi match mot Kosta. Tre tjejer i vårt lag fick spela med Kosta eftersom de var så lite folk. Hur modiga tjejer har inte vi som vågar spela i ett helt annat lag?!? Vi förlorade med 9-7 tror jag och Agnes säger att hon gjorde fyra mål. Jag vet inte. Jag vet inte vad matchen slutade. Vem räknar liksom? Jag var precis likadan när jag själv spelade. Jag visste inte alltid vem som vann matchen och ganska ofta visste jag inte var vi var och spelade match men jäklar vad kul jag tycket det var att spela fotboll! För Agnes är resultatet viktigt. Hon har sin mammas bollsinne.
 
Emil har sin mammas lathet. Varje träning avslutas med att de får spela. Då går Emil och ställer sig i mål. Allt för att slippa springa. Just det, han är vänsterfotad precis som jag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0