Evedal

Hej barn. Det är jag som är er mamma. Vi ses inte så mycket för tillfället men på fredag hämtar jag er kl 13 på dagis och skola. Jag tror att ni fortfarande känner igen mig. Igår jobbade jag i Kalmar, fikade med kompis och var hemma 20.30. Ikväll har vi avtackning för en kollega så jag är inte hemma förrän 22.30. I morgon åker jag till jobbet innan kl 06. Igår när jag kom hem så längtade jag så efter mina barn så jag bar in Emil i våra sängar. Han märkte inget. Sedan ligger jag bara där och borrar in min näsa i hans rufsiga kalufs.  :)
 
Fina, kloka, envisa Agnes. Du är helt perfekt.
 
I somras var vi vid Evedal och barnen blev genast nyfikna på hopptornet. Emil klättrade upp några steg men insåg sedan att det var nog inte hans grej. Agnes klättrade upp och hängde ut över kanten. Hade det varit fint väder så hade hon antagligen hoppat ner i vattnet.
 
 
 
En utflykt behöver inte vara så långt bort och det behöver inte hända så mycket. De är ganska nöjda med att vi bara är tillsammans. 
 
Igår morse när jag stod och fixade mig i badrummet kom Emil in. Klockan var ca 05.30 så han borde sova. Emil ställde sig och kissade och då såg jag att han hade kissat ner kalsongerna.
-Men Emil, du har ju kissat ner dig!
-Jaaa....
-Det händer alla och gör inget.
-Mamma vet du, jag drömde. I drömmen så letade jag och letade efter en toalett och hittade ingen och då sprang jag till slut in i en affär och kissade och då vaknade jag.
-Vi har alla haft liknande drömmar. 
 
Tvätta, tvätta, tvätta.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0