Gökaskratt

 
Jaha...då har det gått nästan en månad sedan bloggen uppdaterades. Vi har hunnit med en hel del. Jag var ledig två veckor efter midsommar och var nästan en hel vecka i Skåne. Barnen lekte med sina nya kusiner varje dag och det fungerar otroligt bra. 
 
Det var en hel vecka med sol helt plötsligt och då blev det många bad. Barnen älskar att bada och Emil tog sina första simtag förra veckan! Han simmar ryggsim jättebra. Agnes simmar och dyker för fullt och vill hoppa från bryggan ute på det djupa hela tiden. Vi är inte riktigt där än. Om hon ska hoppa där ute så måste jag vara med. 
 
Magnus jobbar nätter och vi pysslar för att få ihop livet. Jag förstår inte hur han orkar vara vaken och sedan klara av ytterligare en natt med endast någon timmes sömn. Natta är en pärla som alltid ställer upp och hjälper till och vi kan lita på henne till 100%. Finaste Natta. 
 
Agnes pendlar lite i humöret men det har ändå blivit bättre. Nu börjar Emil dra igång. När vi var i Skåne sa han "håll truten" till mig. Vår lille snälle har blivit väldigt bestämd. 
 
Idag är Magnus på IKEA med barnen för att handla till Nattas rum. Äntligen har Natta bestämt hur hon vill ha det på sitt rum!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0