En kväll i Diö

Det har varit mycket familjen senaste tiden och det är vi glada för. Allra gladast är nog Emil och Jonathan. I lördags var vi hemma hos Andreas och Thanh och träffade Magnus kusin med familj från Märsta och Vännäs. Jättekul att äntlige få träffas. Daniel hade en flicka som hette Agnes och var lika gammal som vår Agnes. Jättespännande! Första gången Agnes träffar en annan Agnes.
 
 
Farmor Iris.
 
Ove.
Magnus kusin Anita (som jag nästan kände innan eftersom vi varit vänner på FB eller det kändes så i alla fall)
Katarina
Farfar Bengt
Daniel
Amanda 
Thanh (som är en gudinna i köket!)
 
Grillmästaren Andreas
 
 
 
 En helt underbar kväll med mat i massor och glada barn. Vatten och barn går alltid ihop. En del bråk. Jonathan och Emil passar för bra ihop och släpper sällan in någon i sin gruppering.
 
Igår kom svärföräldrarna och Diöfamiljen hem till oss. Emil och Jonathan härjade igen :) Magnus grillade och jag drack vin med Iris och Thanh. Kändes lyxigt. Iris och Bengt sov över. Magnus jobbade natt. Emil bröt ihop när Magnus skulle jobba. Jag har aldrig sett honom så ledsen för att pappa ska åka. Han var nog lite trött men hemskt var det. Han låg i våra sängar och grät paaaapppa, paaapppa. Lille lurv. Där har jag lite att jobba med på semestern. Han behöver min tid från morgon till kväll och det ska han få. I helgen ska vi träffa Diöfolket igen. Då blir det Kreativum eller Barnens gård. Skönt med familj. Enkelt och okomplicerat. Tacksam.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0