Min lille prins

 
Han är för go'. Även om vi nattar honom i hans säng så kan jag hitta honom i våra sängar när jag går och lägger mig. När vi tittar på TV så smyger han in i våra sängar och lägger sig. 
 
I natt har han legat och tryckt mot mig så jag har vaknat flera gånger. Dessutom så har jag och Magnus vänt på madrasserna och jag ligger nu på "fel" sida i sängen och somnade inte förrän vid kl 01. När klockan ringde kl 05.40 var jag inte jättepigg. Emil har legat och hostat hela natten. Första arbetsdagen började inte bra.
 
Igår nattade jag Emil och vi brukar börja med en saga sedan blir det kittling tills någon av oss skriker "NÅD" för då måsta man sluta tills personen säger "NÅD INTE" (Emils påhitt) för då kan kittlingen börja igen. Efter kittlingen blev det saga på ryggen. Jag brukar berätta sagor om bajskorvar och myror men igår blev det en berättelse om Thor som slog sin hammare i bajskorven så det regnade bajs över hela Hovmantorp. När det var Emils tur så berättade han en saga om Thor, bajs och alla andra superhjältar i Avangers som hoppade på min rygg. Han bankade hårt på min rygg och hade en massa ljudeffekter för sig och det hela avslutades med att han stod på min rygg.....
 
Igår låg han på golvet och spelade ett nytt spel på sin surfplatta. Tydligen var det svårt för helt plötsligt hörde jag honom skrika "MEN HUR SVÅRT KAN DET VARA?!?" och sedan bröt han ihop. Han är både arg, glad och ledsen varje dag. Mest är han ledsen för att han ska få en spruta och han vill absolut inte åka till Thailand. Kanske när han är 8 år.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0