Julafton

 
 
God jul från halva familjen.
 
Det väntades och väntades på tomten som kom förbi redan vid lunchtid.
 
Agnes var lite skeptisk och avslutade tomtebesöket med att fråga tomten vad han heter egentligen.... tomten heter tomen och bor ganska nära mamma och Anders :)
 
 
Vi började med det kalla på lunchen och där var så det räckte. Jag smakade ål för första gången och åt till och med lite sill.

Två barn och fem vuxna....sjukt många paket och barnen fick mest men jag fick i alla fler paket än min lillebror :)
 
God mat och gott sällskap!
 
Kolla Agnes berg...det är mitt som ligger främst i bild.
 
 
Jag känner alltid lite sorg på kvällen för då vet jag att det dröjer ett helt år till nästa jul. Vemodigt. 
 
Barnen fick bl a utklädningskläder, pengar, agentväska, lyftkran, innebandyklubbor, innebandykläder och glasögon, prinsessklänningar, magnetpyssel, smyckeshängare, spel, pistoler, svärd, radiostyrd helikopter, bilar, kläder, miniräknare, mörkerkikare, transformers, gummibandspyssel, kista, skjorta, lego, barbie, barbimöbler, captain america sköld och en massa annat.
 
En liten söt tomtenisse med den viktiga surfplattan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0