ARG

Oj, vad mycket det händer inom Agnes nu. Hon är tokarg. Igår kom jag hem med fyra par skor till barnen, bl a innebandyskor till Agnes och hon började klaga på att de var för små innan hon provat dem. De var vita och lila och turkosa så det var inte färgerna utan hon är helt enkelt bara tvärtom. Jag blir helt matt. Luften går ur mig. Det går inte att prata med henne. Kvällen innan nattade jag henne efter ett jättegräl och vi kramades och bestämde att vi skulle sluta skrika på varandra och säga dumma saker. Nu har jag beställt boken "med känsla för barns självkänsla". Får se om där finns några tips. Agnes blir bara argare om man kramar henne, busar med henne, pratar med henne så just nu låter jag henne vara (ignorerar) och det känns inte heller bra. 
Fina arga Agnes.
 
Emil blev i alla fall jätteglad för sina nya skor <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0