Alla hjärtans dag

Det här hjärtat var tokarg i morse. Hon ville överraska mig och Magnus på morgonen men eftersom hon själv sov och sov så gick inte det. När Magnus väckte henne 06.20 så bröt hon ihop och skrek en massa dumma saker. Hon blev ju så besviken...
 
 
 
Den här prinsen hade gjort ett jättefint kort till sin mamma. Åh, vad mysigt det är att få handklippta kort från barnen. Magnus hade köpt jättefina tulpaner och jag hade glömt bort dagen helt. Jag får köpa med mig något till Magnus på vägen hem. Ibland är jag inte så strukturerad.
 
Igår läste Agnes sin första bok. Hon är jätteduktig och läser till och med "små" bokstäver. Agnes pratar mycket om sitt dagis och de verkar ha väldigt kul men hon har lite bekymmer med när de luras. Hon gillar inte när någon säger t ex "jag kan alla språk". Agnes hade då frågat om hon kunde säga något på polska och då hade tjejen hittat på något :) Det gillar inte Agnes för man får ju inte luras.... Jag brukar förklara det med att hon vill väl kunna alla språk och att det är därför hon säger så. Jag tror att Agnes mest har bekymmer med att hon inte kan alla språk och tänk om någon annan kan det...
 
Nu ser vi fram emot att de stora barnen kommer hem idag och sedan har vi förhoppningsvis en lång skön helg framför oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0