Sommarbild från Ystad

 
 
Hur häftigt var det inte att dricka vatten från en minifontän?
 
Hur coolt är det inte att vi alla i Sverige har tillgång till rent vatten?
 
Älskade barn. Jag ber om ursäkt för alla vuxna människor i Sverige som röstar på ett hemskt parti som heter Sverigedemokraterna. Om vi har tur så finns de inte när ni blir stora men jag är rädd för att det inte kommer vara så. Om trenden fortsätter så kommer de bara att öka. Jag lovar er att varken jag eller pappa någonsin kommer rösta på dessa vidriga människor eller stå tysta när de pratar om vi och dem (invandrare, homosexuella, svenskar som inte är svenska nog enligt deras standard osv). Våld är aldrig ett alternativ. Hat leder ingenstans. Dessa människor är inga bra förebilder och det finns alltför många likheter mellan deras språkbruk och nazisternas på 20-talet. Med vår bakgrund så är vi antagligen inte välkomna i det Sverige de vill ha. Dessa människor kommer dela Sverige och jag hoppas för er skull att det inte kommer leda till alltför mycket ondska för er eller någon annan i framtiden. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0