Mycket kyrkan nu...

 
Det kommer bilder på Agnes och hennes kompisar när de sjöng julsånger i kyrkan men jag tänkte att jag börjar med att lägga in en bild på Emil från kyrkan. Han tyckte att det var jääätteroligt :) Fast när de kom intågandes så viskade han "vad vackert det är". Agnes var lite bekymrad över varför de stora tjejerna fick ha riktiga ljus och inte hon. Alla var jätteduktiga men det var mycket spring till sångfröken för glittret kliade, någon blev ledsen osv. 
 
 
I lördags bakade jag och barnen lite. Det blev lussebullar och pepparkakor så nu anser jag mig färdig med julstöket. Jag har varken ork eller lust att göra en massa extra i år.
 
Vi hann även med lite pussel och pyssel i lördags. Emil börjar bli riktigt duktig på det där nu och han gjorde en massa saker till mormor och morfar men han glömde ge det till dem i söndags.
 
Jag och Emil byggde värsta duplohuset med TV, soffa, matskål till hunden och garage. Duplo används fortfarande här hemma av både Agnes och Emil men smålegot är också roligt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0