Glada Agnes

 
Den här spillevinkan har fullt upp i helgen. Jag tänkte att vi skulle baka pepparkakor i morgon. Kanske lussebullar också. På söndag har hon både Mulle, innebandy och lucia i kyrkan. Mormor och morfar kommer upp (för vem kan motstå ett samtal från henne "mormor, kaaaan inte ni komma och titta på mig i kyrkan") och de har med sig en för tidig julklapp till Agnes. De har köpt ett Barbiehus från 80-talet och det är så coolt. Huset är 130 cm högt så det går inte in i bilen utan att fälla sätena så vi hade aldrig fått hem det. Därför får hon huset redan på söndag och sedan får hon möblerna i julklapp. Emil kommer nog få ett bryt. Fast han kommer att få ett svärd i kompensation :) Mormor och morfar skämmer bort dem. 
 
Jag älskar mitt jobb men just nu längtar jag efter att få vara ledig med min familj. I tre veckor ska vi få tid tillsammans och sedan jobbar jag två månader för att därefter vara ledig i fyra veckor. Ljuvligt.
 
Igår morse kom Agnes och satte sig i mitt knä och bara kramades. Det är så mysigt och sällsynt när det gäller henne. Hon är alltid på fullt språng, alltid på väg mot något. Älskade Agnes.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0