Ernst Pelz

 
Min sambo slutar aldrig förvåna mig och det är bra! Under en längre tid har han haft ett projekt med kottar. Kottarna har legat på kakelugnen i några veckor för att öppna upp sig och det har kliat väldigt mycket i fingrarna. Jag tyckte inte att de riktigt var en del av övrig inredning :) Till slut var de klara (eller så var det så att jag plockade undan dem) och då skapade min sambo den här fina kransen. Han är en stjärna!
 
Helgen rusade på och igår hade vi farmor och farfar hemma. De hade med sig ett pepparkakshus och barnen har lovat att inte gå loss på det också. Pepparkakshuset från mormor och morfar är det tuggat på rejält. Lugn och skön söndag med trevligt sällskap. På kvällen slog jag och Magnus in 35 julklappar. Vi är ute i god tid i år. Skönt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0