Ystads djurpark

 
Det var länge sedan jag var på Ystads djurpark och min bild av parken var väl inte den bästa men jag blev glatt överraskad. Det var roliga lekplatser, vattenland, roliga djur m m. Jag och Jävlajenny åkte dit med barnen. Dessvärre var det extremt varmt den dagen så vi började med badlandet för att svalka oss och sedan stannade vi där i flera timmar. Barnen orkade inte gå och titta på djuren sedan och var trötta och gnälliga men en del djur hann vi se.
 
 
Badlandet var helt ok med två pooler. Det slutade med att båda barnen badade i den stora poolen och Agnes var helt galen och åkte en stor rutschkana ca 40 gånger. De vill dit igen!
 
Detta var ännu en mysig dag i Skåne. Jag saknar min stora härliga släkt där nere....och havet...även om mina barn (eller mest Emil faktiskt) ogillar havet och stranden. De vill hellre bada i pool eller i en sjö. Märkliga ungar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0