Mycket nu

 
 
Bloggen hinns inte med riktigt. Magnus är hemma med barnen och har fullt upp med dem. Han har varit på hos föräldrarna, IKEA och i Kalmar. Vi har äntligen fått en säng och sänglampor. Emil har fått ett litet skrivbord på sitt rum (som naturligtvis Agnes ville ha och bröt ihop) och idag kommer förhoppningsvis lite hyllor upp. Agnes är trotsig, bråkig, ful i munnen och sur för tillfället. Tyvärr hör jag att hon använder min ton....mot mig. Emil är nöjd och glad. Han bajsar på toan och är torr på natten. Hejdå blöjorna. Fast han säger fortfarande att han inte tänker kissa på dagis.
 
 
Igår kom Jonathan och Andreas. De var och badade och lekte. Dessa små kusiner. De är ju för söta. På kvällen grillade Magnus och vi satt och åt i uterummet. Sommar! Har jobbat mycket den här veckan så jag gick och la mig vid nio. Helt slut. Då var Agnes och Jonathan fortfarande vakna :)
 
Ännu en oplanerad helg. Det ska bli fint väder så vi lär väl hänga på Göka. Perfekt för barnen eftersom där är en brygga, långgrunt, fin lekplats, matservering, glass och sedan är ju alla deras kompisar där.
 
Vår gasolgrill gick sönder igår. Ny grill måste inhandlas!
 
En vecka kvar. Sedan har jag semester.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0