Dag ett

 
Första dagen på semestern är snart avklarad. Vilken dag! Emil vaknade halv sju. Han smög upp och rensade både sina egna och Agnes godisrester från gårdagen. Jag gjorde kaffe och hade mysmorgon med barnen. När Magnus vaknade stack jag ut och sprang. Sedan körde vi "hotellfrukost" på altanen. Med en massa mat i magen så vaknade barnen till liv och vi for ner till badplatsen. Fem timmar senare åkte vi hem. Trötta och nöjda. Jag gick ut och gick i en timme. Magnus fixade grillning och storebror Viktor kom på besök. Efter maten cyklade vi ner och badade igen. Agnes över och övar på att simma. Emil var så trött så han somnade nästan på Magnus rygg när han gick ut med honom i sjön. Väl hemma så var det bara att lägga Emil i säng och börja tjata på Agnes. Nu ligger hon och försöker somna och Magnus spelar TP med barnen. Jag tittar på "mina" serier och njuter av en god whisky. Semester.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0