Lite från pyntningen av vår.....gran.

 
Jag missade ju allt det här men som tur var så fotograferade Magnus och det ser ju mysigt ut. Förutom då att Agnes fick ett bryt och växlade mellan att vara arg/ledsen på sitt rum och att vara med och hänga pynt i granen. Vilka krokodiltårar hon får fram!
 
 
 
Idag har jag slagit in mina första julklappar. Agnes och Emil har fullt med egna paketprojekt här hemma så tejpen står framme i köket hela tiden. Idag hade de haft gubbakören på dagis som var där och sjöng julsånger. Barnen älskade det. Emil hade suttit helt tyst under alla sångerna och varit väldigt koncentrerad och när Magnus kom och hämtade honom sa han "pappa, jag kunde ALLA sångerna!" (men han sjöng inte med i dem...).
 
Idag pratade jag med moster Bibbi i telefonen. Jag saknar min släkt och mina vänner i Skåne. Jättemycket. 
 
Två dagar kvar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0