Fotsatt VAB och en bokläsare

 
Idag är jag hemma med barnen. Agnes har ont i både hals och öron men jag tror inte att hon har feber. Jag börjar också känna mig krasslig och Magnus har antagligen borrelia. 
 
Igår var jag och Magnus och kollade på Växjö-HV71. Jättekul och väldigt fin arena men ibland kändes det som om vi satt på en kanal 5 show för det var mer fokus på reklamen än på matchen. Sorgligt. Presentationen av Växjö lakers var igångsättning av publiken, klapp, klapp, reklam, reklam och åter reklam, klapp, klapp, klapp, ljusshow som också kändes som reklam, uppehåll med klappandet eftersom vi hade klappat fram laget i fem minuter, pyroteknik och sedan körde spelarna in på isen och sedan var det slut. Den egentliga presentationen varade i 30 sekunder och reklamen i fem....men matchen var bra!
 
Idag har jag bakat. Det blev två sorters knäckebröd, saffransskorpor, rocky-road-fudge (förödande god) och mandelmusslor. Jag skulle behöva jogga lite men hoppar det eftersom jag tror jag håller på att bli sjuk.
 
Agnes läser. Jag vet inte hur det hela gick till men av någon anledning så har hon även lärt sig små bokstäver. Häftigt. Hon tycker det är kul och ljudar fram de enklaste orden. Och är ett svårt ord :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0