Katastroflarm

Barnen var hos frisören igår. Agnes blev jättefin och lille Emil klipptes knappt något. Han gallskrek. Idag var det dags för fortsatt klippning för jag tyckte att han fortfarande var alltför långhårig. Vilken panik. Han satt i mitt knä och skrek sig fördärvad. Jag har aldrig sett honom så rädd/arg/hysterisk och jag fick verkligen hålla i honom. Stackars frisörskan klippte hysteriskt och nu har vi den finaste lille gossen här hemma.

Finaste Agnes håller på med sina klädbyten och kl 05.40 igår morse när jag duschade så satt hon utanför på badrumsmattan och väntade. När jag öppnade dörren till duschkabinen sa hon "mamma, jag vill verkligen inte ha de byxorna du lagt fram..." Sedan kom tjatet...åååååh, vad synd om lilla Agnes som skulle ha de fula byxorna och som inte fick nagellack kl 06 på morgonen. Sedan blev det tofsar och diskussion om att ha/inte ha örhängen på dagis. På lördag åker vi till Skåne och firar morbror Danne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0